Happiaktivaattori CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L
Tuotekoodi: 590001

Happiaktivaattori CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L

€ 18.70
Hinnat ovat ilman toimituskuluja
Toimitusaika
Tuote saattaa olla hieman erilainen tai erivärinen kuin kuvassa.

Happiaktivaattori CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L

Käyttö:

  • Nestemäistä levänmyrkkyä AQUABLANC A käytetään yhdessä aktiivihappitablettien AQUABLANC O2 kanssa uima-allasveden desinfiointiin ja levien poistamiseen. Se on antibakteerinen, estää levien muodostumista ja ennallistaa samean tai vaurioituneen veden. Ei haise epämiellyttävälle kloorille eikä ärsytä ihoa.
  • Desinfioinnin tehokkuuden varmistamiseksi suositellaan veden pH-arvoa 7,0–7,4.
  • Alkuannos: 300 ml AQUABLANC A:ta ja 200 g AQUABLANC O2:ta / 10 m3 allasvettä.
  • Altaan veden pysyvään ylläpitoon: 100 ml AQUABLANC A:ta ja 100 g AQUABLANC O2:ta / 10 m3 allasvettä 14 päivän välein.
  • Vesihierontajärjestelmissä tarvittavan tuotteen määrä lasketaan kylpyammeen tilavuuden mukaan.

Aquablanc A -aktivaattorin edut:

  • Tehokas veden desinfiointi ilman klooria;
  • Vakauttaa aktiivisen hapen vaikutusta;
  • Tappaa bakteereja ja sieniä;
  • Yksinkertainen ja helppo annostelu;
  • Liukenee nopeasti eikä jätä jäämiä;
  • Sopii kaikentyyppisille uima-altaille;
  • Sopii vesipuistoihin;
  • Sopii uima-altaisiin, joissa on vastavirtaus;
  • Sopii uima-altaille, joissa on vesiputouksia;
  • Neutraali pH, ei ärsytä ihoa eikä silmiä;
  • UV- ja auringonvalonkestävä;
  • Yhteensopiva muiden kemiallisten hoitotuotteiden kanssa.

Uima-altaan vesi on desinfioitava Liettuan hygieniastandardin HN 109:2016 ”Uima-altaiden kansanterveysturvallisuusvaatimukset” vaatimusten mukaisesti.
Varotoimenpiteet:
Säilytä pakkaus tiiviisti suljettuna, poissa asiattomien henkilöiden ulottuvilta, hyvin ilmastoidussa paikassa.

Huomio!

Kuluttajien on noudatettava etiketissä ja käyttöturvallisuustiedotteessa ilmoitettuja työturvallisuus- ja jätehuoltotoimenpiteitä.

  • Takuu (y.) Ei määritelty
  • valmistusmaa DE
  • Paino 1.0

Yrityksemme ensisijaisena tavoitteena on toimittaa laadukkaimmat tavarat asiakkaille heille sopivana ajankohtana heidän valitsemaansa paikkaan.

Toimitamme tavarat kaikkiin maailman maihin, jos et löydä tarvitsemaasi maata tai kaupunkia toimitusosoitetta valitessasi, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai soita puhelinnumeroon, toimitushinta lasketaan erikseen.

Toimitus on aina saatavilla.

Toimitustiedot:
Tilauksesi valmisteleminen lähetettäväksi kestää 2-3 arkipäivää siitä hetkestä, kun maksu on saapunut liikkeen pankkitilille. Kun tilauksesi on valmis, se luovutetaan kuriirille toimitusta varten.
Toimitusaika:
Toimitus kestää yleensä 8-10 arkipäivää, mutta isommissa tai isommissa tilauksissa toimitusaika saattaa kestää kauemmin.
Huomaathan, että tilauksia ei käsitellä, lähetetä tai toimiteta viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.
Enimmäistoimitusaika ei saa ylittää 4-6 viikkoa.

Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun tilaus noudetaan ja lähetetään varastoltamme. Heti kun tilaus on lähetetty, asiakas saa sähköposti-ilmoituksen, jossa on kaikki tilauksensa seurantatiedot. Toimitusehdot voivat muuttua määränpään syrjäisyydestä riippuen.

Verkkosivustolla oleva toimitusaika on likimääräinen.

Yritys ei vastaa mahdollisista toimitusviiveistä.

Yhtiö ei vastaa sähköasentajien tai rakentajien uudelleenjärjestelyistä.

HUOM! Jos et ole saanut tilaustasi yllä mainitun ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Kotiinkuljetushinnat

Toimituskulut kaikkialla Euroopassa lasketaan kuriiripalvelun määrittämien hintojen mukaan.

Ennen tavaran toimitusta kuriiri järjestää sinulle sopivan toimitusajan puhelimitse (arkisin ma-pe 8.00-17.00).

Toimituskulut eivät sisälly verkkokaupassa ilmoitettuun tuotteen hintaan.

Toimituskulut lisätään ostoskorin arvoon.

 

Tavaroiden kokoelma

Kun vastaanotat toimitetun tavaran, tarkista lähetyksen (pakkauksen) kunto, varmista, ettei pakkaus ole vääntynyt tai vaurioitunut. Jos epäilet, että paketti on vaurioitunut tai vääntynyt, älä allekirjoita pakettiasiakirjoja ja palauta paketti kuriirille. Jos paketti on kunnossa, allekirjoita lasku (konossementti) tai muu lähetyksen siirto-vastaanottoasiakirja. Allekirjoitettu asiakirja on todiste siitä, että tilatut tavarat on toimitettu sinulle.

Ostaessaan tuotteita, joiden pituus on yli 2,4 metriä, asiakkaan on ehkä järjestettävä purku.

Tavaran palauttaminen

Teemme parhaamme pakataksemme meiltä ostetut tavarat. Valitettavasti joskus voi tapahtua vahinkoa kuljetuksen aikana. Vaikka et tiedä, onko jokin vaurioitunut vai ei, on aina hyvä ottaa kuvia saapuneesta paketista älypuhelimella, niitä tarvitaan siltä varalta, jos sisällölle sattuu haittaa.

Jos näet merkkejä vahingoittuneesta pakkauksesta, toimi seuraavasti:

1. Ota valokuvat pakkauksesta ja varmista, että vauriot ovat näkyvissä.

2. Pura tilauksesi ja tarkista, ovatko tuotteet vahingoittuneet, ota kuva vahingoittuneesta tuotteesta.

3. Jos rikkomuksia tapahtuu, ilmoita siitä meille sähköpostitse [email protected]

HUOM! Kaikki vaurioituneita tai rikkinäisiä tuotteita koskevat reklamaatiot on esitettävä yhden (1) työpäivän kuluessa toimituspäivästä. Yrityksen on saatava täydelliset tiedot ja kuvaus kirjallisessa muodossa sekä kuvat vaurioituneesta tuotteesta.

Jos ostaja kieltäytyy ottamasta vastaan toimitettuja tuotteita, jotka eivät ole viallisia, hänen on maksettava tavaran palautuskulut meille.
Jos sinulla on pyyntöjä tai kommentteja tavaroiden toimituspalveluista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Otamme ehdottomasti toiveesi huomioon.

Liittyvät tuotteet

Samankaltaiset tuotteet